El dilluns 9 de març a les 12.00 hores finalitza termini per a presentar una proposta d'investigació
Les beques comptaran amb una duració de 4 mesos (1 d'abril a 31 de juliol amb possible ampliació a setembre) i una dotació econòmica de 600 € mensuals.

La Càtedra de Canvi Climàtic GVA-UPV (adscrita a l’Institut d’Enginyeria de l’Aigua i Medi Ambient) convoca 7 beques per a la realització de PRÀCTIQUES d’ESTUDIANTS UPV en la pròpia UPV i d’aquesta manera, desenvolupar investigacions relacionades amb l’avaluació d’impactes, mitigació i adaptació al canvi climàtic.

Concretament els temes han de tractar abastar àmbits d’estudi relacionats amb l’impacte i protecció de costes, energies renovables i altres fonts alternatives d’energia, economia circular, aigua, residus, indústria, bosc, agricultura, alimentació…

Les beques comptaran amb una duració de 4 mesos (de l’1 d’abril a 31 de juliol amb possible ampliació a setembre) i una dotació econòmica de 600 € mensuals.

Tot professor interessat a proposar un tema i assumir la tutela d’alguna de les beques ha d’emplenar i enviar el formulari adjunt en la part inferior abans del dilluns 9 de març a les 12.00 hores.

Entre les propostes rebudes es triaran 7 per part del Comité de Selecció (conformat pels membres de la Comissió de Seguiment de la Càtedra), amb base en l’interés, novetat i rellevància del tema proposat, comunicant-se el resultat el dilluns 9 abans de les 15.00 hores. Els tutors seleccionats han de comunicar-nos l’alumne que treballarà en la Pràctica (seleccionat pel professor) el dimarts 10 abans de les 14.00 hores.